L Lawliet - Death Note

Wednesday, November 23, 2011

23.11.2011..

ASSALAMUALAIKUM!


Okay..hari i aku nak cite sal impian aku...Aku adalah seorang budak yg mempunyai impian yg sangat BESAR!
Aku bukan dari golongan org berada but aku nak 1 hari nanti aku boleh menjadi salah 1 INSPIRASI kepada dunia..

Aku mahu diri aku akan dikenang dlm sejarah,menjadi pencetus dan menjadi IDOLA utk org2 yg macam aku..
Aku menganggap dunia ni adalah pentas utk aku mencari pengalaman..
Pengalaman mendewasakan kita...Pengalaman telah mengajar aku utk menjadi lebih berani dan berhati2 utk menjalani ke hidupan di dunia ini...

Maybe korang fikir yang aku ni baru 18 tahun..Masih terlalu awal utk aku ckp macam ni..Tak cukup matang..
Tapi ada seorang ahli falsafah berkata

''Kematangan seseorang bukan terletak pada UMUR tetapi pada PENGALAMAN..Makin byk pengalaman seseorang itu,makin matang dan dewasa lah dia..''



Kata2 tu membuat aku lbh berani utk menimba pengalaman..Aku baru umur 18 tapi macam2 telah aku timba dr hasil pengalaman aku..Tapi x bermakna pengalaman itu cukup..Masih byk lagi perlu aku blajar lam dunia ni...

Pengalaman aku yg aku timba mebuat aku lbh mengenal ALLAH SWT..Mengangumi dan megakui bahawa DIA lah MAHA PERANCANG...

Semoga cita2 aku akan tercapai suatu hari nanti..and this is my life....

Keep go on to success...Dont do what other peoples do..But do what other people dont do...And u will be the FIRST one...=)


BOLA-MALAYSIA vs SYRIA

Mlm ni MAS lwn SYRIA...At Stadium Bukit Jalil...
The 1st thing aku nak cakap memang aku terkejut,after renovation,Stadium Nasional memang nampak canti n nampak mcm padang INTERNATIONAL!

The second thing,MAS kalah...2-0..
Tapi permainan memang cantekkk..Respect Harimau Muda!!..hehe..
Tak dapat laa Harimau nak menang sbb dah baham Garuda kelmarin..huhu
Perut daa kembong nak makan Unta pulak..XD

Okay..Thats all for today!Until next time!

ASSALAMUALAIKUM!=)
(Y)PEACE
        

No comments: