L Lawliet - Death Note

Saturday, November 26, 2011

26.11.2011-Mimpi Aneh~~~

ASSALAMUALAIKUM!

Yeah!Hri ni ada kelainan siket...cos aku bgon2 dah terjaga mimpi yg pelik..huhu

Cmni,
Aku termimpi,ade sorang alim ni SOLAT KAT ATAS POKOK...

DEKAT ATAS RANTING POKOK!!


Tuu satuu...
Then pas2 tetibe aku rase cm sunyi..


Aku bercakap aa gan die an,die cakap

"Biase laa sunyi sorang2..Mcm kite beribadat...Cume antara kita n Allah SWT"

Pas die ckp cm 2 jee aq terus menitik air mata..
Die seolah2 ckp yg kesempatan aku bersendiri yg Allah bg 2 adalah peluang utk aku mendekatkan dri kepada
TUHAN YG MAHA ESA

ALLAH SWT!


Aku patutnye bersyukur dg kesunyian yg Allah berikan kpd aku..
Malah aku mempersoalkan knp aku sunyi xde ape nak wat..

HUHU=(


p/s:Demi masa sesungguhnya manusia kerugian..


OK..2 je tok hari ni...

ASSALAMUALAIKUM!
(Y)PEACE


4 comments:

Mohd Syafi said...

Allah memberikan hidayah kepada sesiapa yg dia kehendaki, dan Dia memberikan kpd insan2 yg terpilih. Maka Allah memilih kau syaf.

zue said...

mungkin sedikit cahaya dari Allah , :)
kan awak selalu cakap awak bosan asyik online fb je :)
hehe ,

Syaf said...

hehehe..tq friends..=)

zue said...

welcome :)

btw da ramai follower awak sekarang :)