L Lawliet - Death Note

Sunday, January 1, 2012

2.1.2012 Permulaan Tahun Baru (Saya Rindu Awak!)

Assalamualaikum!^-^


Okay hari ni hari ke 2 tahun 2012..Biasanya tahun2 yang lepas aku dah sibuk nak membeli and mengupdate barang-barang keperluan sekolah aku..But its different in this year..Bcause im No Longer A School Student And Never Be Back...T__T

Aku teringin sangat nak rasa kehidupan sekolah aku balik..Law time cam ni biasanya dah excited daa nak masok sekolah balik..Setiap tahun mesti ada dialog cam ni dalam hati..

"Aku nak belajar betol2 tahun ni..X kira dah..Taknak main2 lagi."

After days later...

"OHHH!**** THIS SHIT!!!"

Hahaha!Jangan tipu korang x rasa camni kan?hihihi^_^
Sebab aku pun pena rasa camni time sekolah2 dulu..Rasa cam nak jadi pelajar cemerlang jee..Tapi x berubah2 jugk..huhu

Okay sebenarnay Tajuk di atas tu bukannya nak cakap aku rindu zaman sekolah ke apa..Nope..err..Adalah sikit..hehe
I just missed someone today very much!Tapi aku x boleh nak cakap aku rindu dia atas sebab2 tertentu..Agak menyeksakan batin aku sebenarnya..Hope dia tau laa that I missed her a lot..
=)

Itu je laa utk hari ini..Lagipun dah pukul 4 pagi ni..Nak tido..hehe

Assalamualaikum!

Klik like bawah ni kalau korang suka..Komen dan tinggalkan jejak anda di C Box baru saya=)

No comments: